2017. október 7., szombat

Opel Vetra B gyenge motor

Nem egy alkalommal találkoztam olyan esettel mikor a kocsi tulajdonosa jön, hogy gyenge a motor.
több hiba is lehet ilyenkor. Egyes esetekben viszont a vezérműszíj csere nem szakszerű cseréje az okozó.
Hengerfej tömítés hibával került hozzám az autó. A hengerfej tömítés hiba felismerésének két alap jele van.
1. az olaj vizes (fehér habszerű a tetején), a hűtővíz olajos.
2. kompresszió méréskor egyes hengereknél kisebb a sűrítés (ez lehet gyűrű hiba, és szelephiba is).

De mikor minden rendben van akkor biztosak lehetünk benne, hogy a hengerfej tömítéseknél minden oké.

A szerelés megkezdésekor mindig ellenőrizni kell a vezérlést is. Mint említettem találkoztam érdekes dolgokkal. A háznál szerelt vezérlés csere mivel sokan egyszerűnek tartják így nekiállnak. Persze mindenki meg is csinálhatja, de csak saját felelősségre. Ez a blog nem buzdít senkit a javításra. a blog célja, hogy a szerelők által említett hibák milyen módon kerülnek javításra. így az ár kialkudásnál tudatos legyen bennünk mi mennyi idő megjavítani.
Persze elég részletes leírást próbálok itt felvezetni.

A vezérlés csere a Vectránál azonos a már egyszer leírt Astrához. Így azt most nem fogom végigvezetni.
A vezérlés cserénél fellelt hibák: A keresztbordás Főtengely szíjtárcsa ellenőrzésének a hiánya. A vízpumpa ellenőrzésének a hiánya. A vezérműszíj feszítő cseréjének a hiánya. A vezérlés jelre állításának a visszaellenőrzése. A vezérlés 2-3szor kézzel való áttekerésének az ellenőrzésének a hiánya.

Jelen kocsinál szinte ez mind elmaradt. Így lehetett az, hogy a motor gyenge. Az ellenőrzés folyamán a tárcsának a retesz eltörése ezek ellenőrzésekor biztos kiderült volna.


Ezen a képen látható, hogy a jelölés nincs a blokk jelölésével egy vonalban.  és hogy a retesz el van repedve.
A kocsi új alkatrészeket kapott és minden a megfelelő helyre állítva újra rója a kilométereket "tökéletes motorral".




I have not met a case once when a car owner comes to see the engine is weak.
there may be more errors. In some cases, however, replacement of timing belt replacement is not a professional replacement.
Cylinder head gasket made a mistake with me. There are two basic signs of detecting the cylinder head seal failure.
1. the oil is wet (white foamy on top), the cooling water is oily.
2. For compression measurement, some cylinders have less compression (this may be a ring error and valve failure).

But when everything is fine, we can be sure that the cylinder head seals are ok.

Always check the control at startup. As mentioned, I met interesting things. Housing-mounted control is a replacement since many consider it simple to start off. Of course everyone can do it, but only at their own risk. This blog does not encourage anybody to fix it. The purpose of the blog is to fix the bugs mentioned by the fitters. so that price discrepancies should be aware of how much time to fix it.
Of course, I'm trying to get some detailed description here.

The change of control at Vectra is the same as the Astra described earlier. So now I'm not going to guide you.
Faults found in the control change: The lack of control of the crossbar Crankshaft pulley. Lack of water pump control. Lack of timing belt tension adjuster. Check the control signal again. The lack of control of the control over 2-3 times manually.

Almost all of this car has been left behind. So the engine could be weak. During the inspection, the breaking of the latch would have turned out to be a break in the check.
In this picture you can see that the marking does not have a block in the line. and that the latch is cracked.
The car received new parts and puts the mileage back into "the perfect engine" in the right place.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése