2016. december 4., vasárnap

Autó ajtózsanér csere

Ma délelőtt az Astrán a zsanér csapot terveztem kicserélni.
Még a gyári csap volt benne 22 éves szerkezet.
A kiszerelés egyszerűnek tűnik. De a nekikezdés után rögtön szembesülünk vele, hogy ezt a kis csapot az idő rendesen belerögzítette.
Szerelés előtt egy-két órával érdemes beolajozni a csapokat.
Kis türelem után egy személy tartsa az ajtót majd egy másik személy egy kombinált fogóval megtartja a csapot és egy kalapáccsal a fogót ütve kiszedi a rossz csapot.
Az új csapot egyszerűen visszaütjük a helyére, és a végét kiperemezzük.
Alsó felső csapot érdemes cserélni egyszerre.
Ez nem egy nehéz művelet de hasznos és a kocsi külső vonalait megtartja.
A képek:







This morning, the Astra to replace the hinge pin planned.

It was a factory team included 22-year-old structure.

The presentation seems simple. But once we confronted her after her start to this little pin of time into properly recorded.

a couple of hours before assembling the pins should be oiled.

After a little patience one person hold the door and then another person with a combination pliers to keep the tap with a hammer and tongs hammer weed bad team.

The new team in place simply kickback and kiperemezzük the end.

Lower overhead valve should be replaced at once.

This is not a difficult process but it is helpful and keeps the car outside the lines.

The pictures:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése