Ma délelőtt az Astrán a zsanér csapot terveztem kicserélni.
Még a gyári csap volt benne 22 éves szerkezet.
A
kiszerelés egyszerűnek tűnik. De a nekikezdés után rögtön szembesülünk
vele, hogy ezt a kis csapot az idő rendesen belerögzítette.
Szerelés előtt egy-két órával érdemes beolajozni a csapokat.
Kis
türelem után egy személy tartsa az ajtót majd egy másik személy egy
kombinált fogóval megtartja a csapot és egy kalapáccsal a fogót ütve
kiszedi a rossz csapot.
Az új csapot egyszerűen visszaütjük a helyére, és a végét kiperemezzük.
Alsó felső csapot érdemes cserélni egyszerre.
Ez nem egy nehéz művelet de hasznos és a kocsi külső vonalait megtartja.
A képek:
This morning, the Astra to replace the hinge pin planned.
It was a factory team included 22-year-old structure.
The presentation seems simple. But once we confronted her after her start to this little pin of time into properly recorded.
a couple of hours before assembling the pins should be oiled.
After
a little patience one person hold the door and then another person with
a combination pliers to keep the tap with a hammer and tongs hammer
weed bad team.
The new team in place simply kickback and kiperemezzük the end.
Lower overhead valve should be replaced at once.
This is not a difficult process but it is helpful and keeps the car outside the lines.
The pictures:
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése