2016. december 4., vasárnap

F Astra hátsó rugó csere

Egy újabb szerelés. Az első rugó csere egy jó ideje le lett írva. Most eljutottam a hátsó rugóhoz. Ezt most meg is osztom mindenkivel.
A szerelés egy igen egyszerű módját próbálom megosztani. A kezdetekben érdemes leszögezni, hogy mint minden bízzunk a szerelőkre. Sőt biztonsági okok miatt is érdemes rájuk bízni.

A kezdetekben győződjünk meg a kocsi stabil rögzítésében. Itt nem elég a rögzítőféket behúzni. Mivel pont a hátsó részt emeljük el a földtől. Majd a rögzítés után jöhet a kerekek meglazítása. Én a kocsi alámászkálását mellőzném. Könnyebb és kényelmesebb is oldalról szerelni. Ha van a kocsin vonóhorog akkor azon keresztül lehet emelni, Ha nincs akkor kénytelenek vagyunk oldalanként elemelni a talajtól. Majd rögzítsük emelő bakokkal.






A kerék leszerelése után láthatjuk, hogy a rugót szinte ki tudjuk emelni a helyéről.
Rugóösszehúzóval szereljük ki a rugót. Itt megjegyezném tilos dróttal és hasonló házilag szerkesztett hevederekkel ezt a műveletet elvégezni. Nagyon durva dolgokra képes az acél mikor szétugrik.
A kiemelés után egységesen engedjük ki a rugót a szorítóból. Majd az új rugót húzzuk össze. Én 5-7 milliméterenként húzom össze oldalanként. Így egységesen feszül és nem ugrik ki a szorítóból.

Majd a gumitámaszokat is kicserélve (ezek nincsenek semmivel rögzítve, csak egy csapra van felhelyezve). a műveletet visszafelé elvégezve készre szereljük a hátsó futóművet.
Ha mindent jól csináltunk akkor egy fél óra alatt egy oldalon ki lehet cserélni ezt a futómű alkatrészt.

A bátraknak kívánok jó munkát.
Utólag megjegyezném a rugó a fékcsövek mellet van ki- és beszerelve.











A new assembly. The first spring is a good time replacement has been written off. Now I got to the rear suspension. Now I can share this with everyone.The installation is a very simple way of trying to share. In the beginning, it is worth to note that like all the trust fitters. Moreover, it is worth to trust them for security reasons.
In the beginning, make the car stable capture. It is not enough to pull the parking brake. As part of the rear section is raised off the ground. Then comes the wheels loosening after recording. I ignored the car alámászkálását. mounted on the side is easier and more convenient. If the towbar can be increased through, if you do not we are forced per item up from the ground. Then attach lifting trestles.After dismantling the wheel you can see that we can raise the spring almost out of place. Rugóösszehúzóval mounted spring. Here you can observe wire must not be edited and home-like straps to perform this action. Very harsh things when the steel is able to consistently boost after szétugrik.A allow the spring to szorítóból. We'll pull together a new spring. I pull up 5-7 per millimeter. So uniformly tight and do not jump out of the szorítóból.Then, the rubber base also exchanged (not attached to anything, there is only one pin attached). the operation is carried out fully assembled backward on the rear axle.If everything went well then one side can be exchanged for this chassis parts in half an hour.
I wish you good work of the brave.In retrospect, I observe the spring for the brake lines have been installed in and out.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése